16-01-2016, 23:38
O widzę że robi się większe gronko, witam witam ;D
Żeby już zakończyć szitburze zapytam się:
- Jaki jest sens zagrywania Utterly Drained na nie zboostowanego Maina skoro sama mówi że "While that Mane Character is boosted, it loses and can't have abilities.".
- Czy wiecie że Under Arrest da się obejść na przykład zostawiając Maina na problemie z byle jaką kartą dającą pasywnie +X mocy (takich jest mało ale są)? Poza tym wyłącza siłę i tylko zdolności wymagające męczenia by efekt zadziałał.
Czytaj Drained wyłącza wszystkie ability wraz z takimi jak pasywne Stubborn, Swift etc, a Arrest wyłącza moc którą da się obejść i ability wymagające męczenia.
Home limitu nie usuwa nic bo to nie ability.
I fioletowy też może mieć usuwanie resów wraz z bezkolorowym co daje nam 6 kart kontrujących + ewentualne 3 z nowego dodatku ale tylko jeśli przeciwnik zasypuje resami. (Flower, SBC, RiP)
A, jeszcze kukurydza nie męczy postaci o sile 4+, a CPS działa na wszystko oprócz jednej karty.
Bounce nie opłacalne jako kontry? A ile razy jak graliśmy przesuwałeś na koniec tury nawet do 4 friendów za pomocą chainowego bouncowania?
Dobra, ale koniec szitstorma.
Z innej beczki.
BB został zbanowany z bloku i harmony, trochę szkoda.
Enterplay chyba uczy się w końcu erratować bo zerratowali już combo z HM czyli Discord/Fancy Pants. Okazało się że wystarczyło w obu zamienić "When this card enters play" na "When you play this card.".
Może EP ruszy wreszcie ploty i z łaski podlaskiej zerratuje resztę banów by można było nimi grać?
Żeby już zakończyć szitburze zapytam się:
- Jaki jest sens zagrywania Utterly Drained na nie zboostowanego Maina skoro sama mówi że "While that Mane Character is boosted, it loses and can't have abilities.".
- Czy wiecie że Under Arrest da się obejść na przykład zostawiając Maina na problemie z byle jaką kartą dającą pasywnie +X mocy (takich jest mało ale są)? Poza tym wyłącza siłę i tylko zdolności wymagające męczenia by efekt zadziałał.
Czytaj Drained wyłącza wszystkie ability wraz z takimi jak pasywne Stubborn, Swift etc, a Arrest wyłącza moc którą da się obejść i ability wymagające męczenia.
Home limitu nie usuwa nic bo to nie ability.
I fioletowy też może mieć usuwanie resów wraz z bezkolorowym co daje nam 6 kart kontrujących + ewentualne 3 z nowego dodatku ale tylko jeśli przeciwnik zasypuje resami. (Flower, SBC, RiP)
A, jeszcze kukurydza nie męczy postaci o sile 4+, a CPS działa na wszystko oprócz jednej karty.
Bounce nie opłacalne jako kontry? A ile razy jak graliśmy przesuwałeś na koniec tury nawet do 4 friendów za pomocą chainowego bouncowania?
Dobra, ale koniec szitstorma.
Z innej beczki.
BB został zbanowany z bloku i harmony, trochę szkoda.
Enterplay chyba uczy się w końcu erratować bo zerratowali już combo z HM czyli Discord/Fancy Pants. Okazało się że wystarczyło w obu zamienić "When this card enters play" na "When you play this card.".
Może EP ruszy wreszcie ploty i z łaski podlaskiej zerratuje resztę banów by można było nimi grać?