30-11-2015, 18:23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-11-2015, 18:26 przez Soloneusz Przeciętny.)
Matematyka jest postrzegana jako trudna, to raz.
Większość lekcji sprowadza się do bezmyślnego klepania schematycznych zadań, i to już od najwcześniejszych etapów edukacji, to dwa.
Uczniowie uważają, że w sumie na oko 99% rzeczy przerabianych na matematyce im się w życiu do niczego nie przyda, to trzy.
Poza tym niebagatelny wpływ ma również zepsuta kultura zachodu, szkalująca piękno matematyki w niemalże każdym filmie o nastolatkach i ich życiowych problemach.
Edit: piszę oczywiście nie o matematyce wyższej, ino szkolnej, niechęć do wyższej na studiach to zupełnie co innego
Większość lekcji sprowadza się do bezmyślnego klepania schematycznych zadań, i to już od najwcześniejszych etapów edukacji, to dwa.
Uczniowie uważają, że w sumie na oko 99% rzeczy przerabianych na matematyce im się w życiu do niczego nie przyda, to trzy.
Poza tym niebagatelny wpływ ma również zepsuta kultura zachodu, szkalująca piękno matematyki w niemalże każdym filmie o nastolatkach i ich życiowych problemach.
Edit: piszę oczywiście nie o matematyce wyższej, ino szkolnej, niechęć do wyższej na studiach to zupełnie co innego
