26-03-2016, 11:09
(26-03-2016, 09:34)Irwin napisał(a): Mógłbyś na podstawie filmu przedstawić swoją tezę : (.
Problem w tym, że prezenter skupia się na grach AAA - i to głównie cRPGach\GTA z otwartym światem, totalnie ignorując to, że tego typu rozwiązania zostały już parę lat temu ulepszone i dobrze zastosowane w innych produkcjach. O otwartym świecie dobrze wypowiadał się twórca gry Kingdom cośtam: http://warhorsestudios.cz/index.php?page...11&lang=en . Wspomina stare przygodówki z lat '90, ale jako kontrast między "POPATRZCIE KIEDYŚ TRZEBA BYŁO WSZYSTKO KLIKAĆ JAK DEBIL I NIE BYŁO INTERNETU!" a "DZISIAJ WSZYSTKO JEST PROSTE I LUDZIE NIE MYŚLOM".
Chciałem napisać długi elaborat, pisząc o tym jak pierdoły odciągają od gry, skupiając się na dobrych otwartych światach i pokazać kilka tytułów skupionych wokół eksploracji (min. underrail, po części Dwarf Fortress), ale stwierdziłem że rzucę linkiem, bo tam dobrze to omówiono, więc ja nie mam już o czym pisać.
Napisałem długi post - porażka.
Napisałem krótki post - porażka.
Wnioski:
Trzeba będzie jakoś połączyć te oba sposoby.