PONE – NAJLEPSZE FORUM W INTERNECIE, PONIEKĄD.
Ahoj - porozmawiajmy o grach Kappa - Wersja do druku

+- PONE – NAJLEPSZE FORUM W INTERNECIE, PONIEKĄD. (https://pone.gdan.eu)
+-- Dział: PONE (https://pone.gdan.eu/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Dział: Rzeczy techniczno-organizacyjne forum (https://pone.gdan.eu/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Wątek: Ahoj - porozmawiajmy o grach Kappa (/showthread.php?tid=67)

Strony: 1 2

Ahoj - porozmawiajmy o grach Kappa - PervKapitan - 12-11-2015

Nie wiem od kiedy zaczęłam oglądać kuce, ale do dnia dzisiejszego je oglądam z chęcią. Do ulubionych moich postaci należą: Pinkie Pie (Pinkamena), Luna, Celcia, Derpy, Apple Jack i Sombra.
Oprócz kucy lubię gry. Właściwie to wolę gry od kucy. Ale mimo wszystko rejestruje się na forum o kucach. Bo tak.
Lubię też bardzo jeść.
Studiuję infę już drugi rok.
Mam swoje OCki i swoje uniwersum. (Obecnie jedno, ale pracuje nad drugim) Niestety nie bardzo mam jak się tym z wami podzielić, ponieważ nie lubię pisać.
Czasem spędzam czas na rysowaniu, a wychodzi mi to już różnie. 
Nie raz zdarzy mi się postrimować jakąś grę, w której dość ogarniam.

RE: Ahoj - Warmen - 12-11-2015

Hai Perv.
Widzę bardzo fajne zainteresowania, 12/8, bo sporo pokrywa się z moimi. Doceniam ludzi którzy sprawnie się chwalą.

RE: Ahoj - Puszcza - 12-11-2015

Lubię giereczki to za mało.
Niektórzy tak mówią a później się okazuje, że jest to Fifa, Simsy czy inne Call me Dirty.
Witaj podróżniku, napisz więcej o giereczkach.

Istnieje szansa, że jej nie doceniasz rainderp

RE: Ahoj - PervKapitan - 12-11-2015

Gorzej by było, gdybym pisała, że uwielbiam gry i bym grała tylko w LoLa Kappa